Myślę, że "Niezwykłe przypadki Flapjacka" i "Chowder" są najlepszymi kreskówkami od czasów "Domu dla zmyślonych przyjaciół pani Foster".
Jeszcze do tej wielkiej dwójki dodam od siebie SpongeBob'a i Fineasza i Ferba ^^
Moim zdaniem to najlepsza kreskówka CN za czasów Krowy i Kurczaka i Laboratorium Dextera :)
Przyznaję, że przed "Domem dla zmyślonych..." było sporo dobrych kreskówek. Niektóre z nich można jeszcze oglądać na CN, np.: "Krowa i Kurczak", "Ed, Edd & Eddy" oraz "Zło w potrawce" (choć najczęściej trzeba poczekać do późnego wieczora, aby je zobaczyć). Są takie, które nie są puszczane już od lat . Należy do nich mój ulubiony "Johnny Bravo". Niezły był także "Chojrak: Tchórzliwy pies", a także "Laboratorium Dextera" (szczególnie najnowsze sezony mi się podobały).
PS Dziękuję za odpowiedzi. Jeśli coś pominęłam, to proszę o kolejne:)