A mi sie wlasnie Force Awakens podoba i czekam na 8 z niecierpliwoscia i Lotr 1 tez i Star Trek ,3 jeszcze calej nie widzialem, lubie taka fantastyke a widzialem setki lub tysiace i wiekszosc udana z kinowek nawet blockbustery Szczegolnie dobrych tworcow:) mnie takie kino nie "nuzy" tylko wciaga na pelne 100%. W koncu Daisy pasuje do tej roli i Oscar jako Poe Polubilem go i za Rok Przemocy z Jessica,.i na Mroczna Wieze tez i It wg Kinga czekam i Spiderman:Homecoming mimo ze juz nie zaskoczy niczym to dla roli Toma i Keatona i Roberta i efektow Warto
A stara trylogia jest moja ulubiona i nowa lubie ale nie na ,9 i 10 tylko takie solidne 8.Zemsta Sithow i Mroczne Widmo sa porzadne i b fajne Na Ataku Klonow bylem w kinie i nie zawiodl mnie az tak jako nie malego fana sf i fantasy Krol Artur Legende Miecza tez musze zobaczyc i WW. Nawet po pare razy.i w listopadzie Justice League i Blade Runner 2049.